دوره آموزش سئو و به همراه برترین راهنمای آموزش سئو

Wiki Article

حال اگر گوگل متوجه شود که قوانین را دور زده‌اید، سایت شما را پنالتی می‌کند که ممکن است منجر به حذف سایت شما از نتایج جستجوی گوگل شود. سئوی کلاه سیاه تنها برای سایت‌هایی مناسب است که می‌خواهند در زمان کوتاه به رتبه‌های اول برسند و برای مدت زمان محدودی به چنین چیزی نیاز دارند.

این ۳ مرحله جز اساسی‌ترین مراحل سئو می‌باشند و بهتر است که این مراحل به ترتیب انجام شوند. در ادامه به توضیح و معرفی این ۳ مرحله پرداخته‌ایم اما به عبارت ساده‌تر ابتدا باید سایت خود را از نظر فنی برای گوگل آماده کنید، سپس به سراغ سئو داخلی بروید و بعد از آن نیز سئو خارجی سایت خود را انجام دهید.

برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

بسیار عالی، امیدوارم این مسرها به جاهای خوبی ختم بشن و به هدفی که دارید برسید

همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آن‌ها رعایت کنید.

اگر تحقیق کلمات را به درستی انجام دهید، هم مخاطبانتان را بهتر می‌شناسید و هم می‌توانید وضعیت سئوی سایتتان را بهتر کنید.

منظور از سئوی کلاه سفید تکنیک‌هایی است که بر اساس قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو انجام شده و باعث می‌شوند رتبۀ سایت به‌طور طبیعی در صفحه نتایج گوگل ترفیع پیدا کند.

پس باید بدانید که برای به موفقیت رساندن کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید تا به صفحه‌ی اول جستجوی گوگل و سپس به لینک‌های بالاتر برسید.

میتوانید از کلاسهای آموزش سئو و یا از مقالات آموزش سئو استفاده ببرید.

پس چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟ تعداد یا فرمول مشخصی برای عکس‌هایی که تو پستاتون استفاده می‌کنید وجود نداره، اگر متن‌های طولانی دارید طبیعتاً استفاده از عکس‌ها و آیکون‌های مختلف مطلبتون رو از حالت یکنواخت و کسل‌کننده خارج می‌کنه ولی اگر پستتون کوتاه هست، به همون نسبت براش عکس بذارید و شاید اصلاً همون عکس شاخص کافی باشه.

کاربرانی که از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شوند مشتریان و کاربران واقعی شما هستند زیرا با کلمه کلیدی مربوط به کسب‌وکارتان وارد سایت شما شده‌اند.

سئو هم مانند هر روش بازاریابی دیگر، اصطاحات خاص و البته مهم خود را دارد!

منظور از سئو خارجی فعالیت‌هایی است که خارج از سایت خودمان انجام می‌دهیم تا بهینه‌سازی بهتری برای موتورهای جستجو داشته باشیم. این فعالیت‌ها مواردی مانند رپورتاژ آگهی، تبلیغات دیجیتال و لینک‌سازی مناسب خارجی است.

توانایی این را دارند که صبور باشند و ابهام را تحمل کنند، زیرا در این مسیر شغلی نتایج کارها و تلاشهایی که کرده اند در بلند مدت دیده میشود.
زمانی که سایت پنالتی می‌شود و یا به عبارتی گوگل شما را جریمه می‌کند، سایت شما از نتایج حذف می‌شود و دیگر با سرچ کردن در صفحه مخاطب قرار نمی‌گیرد. این موضوع اهمیت هرچه بیشتر رعایت اصول سئو را برای ما نمایان می‌کند. بنابراین، نشان دهنده مهم بودن آموزش سئو به زبان ساده برای صاحب سایت است.

پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد. حتی می‌توانیم یک قدم جلوتر برویم!

آموزش سئو تجربیات این سالها به ما آموخته که خود شما بهترین شخص برای انجام سئو سایت و تهیه محتوای باکیفیت هستید، اگر راهنما و مشاور توانمندی را در کنار خود داشته باشید.

ما هم در نوین همین مسیر را رفتیم. بعد از سال‌ها و مطالعه و تجربه توانستیم به جایگاه خوبی در گوگل برسیم و البته این تلاش همیشه ادامه دارد.

علت این امر ریسک پایین و زمان کمتری است که نسبت به روش‌های دیگر دارد. با روش سئو کلاه خاکستری می‌توان راحت سایت خود را به صفحه اول گوگل و ۳ سایت اول برسانید.

همونطوری که همتون می دونید در طی روز هزاران جستجو در گوگل انجام می شه و هر مدیر سایتی میخواد ورودی خوب و مشتری بگیره !

سئو پیچیدگی و ظرافت زیادی دارد که نیازمند مطالعه همیشگی و دانش به روز است. نکته مثبت این است که شما همیشه در حال رشد و یادگیری خواهید بود.

در واقع هر زمان صحبت از سئو و میزان تخصص یک فرد در آن باشد بعضی ها صحبت از سابقه و مباحث فنی می کنند و برخی از دانشی که با شرکت در دوره های آموزشی کسب کرده اند می گویند.

کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید.

افرادي كه دوست دارند بهينه سازي سايت را در استارتاپ ها و شركت هاي بزرگ تجربه كنند.

چقدر زمان می بره که این اتفاق بیفته؟ چه فرمتی برای معرفی لینکهای مخرب درسته؟ آدرس لینک ها به چه صورت باید باشه؟

راستش نمیخوام از دوره زیاد تعریف و تمجید کنم ولی قطعا بهتون میگم که یه چیزی رو از دست میدین اگر شرکت نکنید !!! حتما براتون سوال پیش میاد چرا ؟

پس یادتان باشد: هنگام تولید محتوا یا طراحی سایت حتماً کاربران را در نظر بگیرید و ظاهر و محتوای سایت را طوری پیاده کنید که به درد کاربران بخورد و آن‌ها را در صفحۀ شما نگه دارد.

سئو تکنیکال یا فنی بیشتر به مسائل فنی سایت شما می‌پردازد و شما باید یک اصول اولیه‌ای را در هنگام ایجاد سایت خود رعایت کنید تا ربات‌های گوگل به راحتی بتوانند سایت شما را بررسی کنند تا سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود.

Report this wiki page